Planując kampanię reklamową zazwyczaj miałam do czynienia z prośbą klienta, aby opierała się ona przede wszystkim na internetowym przekazie, przyzwyczaiłam się już do tego i wydawało mi się, że praca z ulotkami i plakatami to już przeżytek. Ostatnio jednak spotkało mnie coś zupełnie odmiennego i ciekawego,  reklamę na rynku lokalnym zlecił mi niewielki sklep, który borykał się z problemem coraz mniejszego zainteresowania swoich klientów. Nie było najmniejszego sensu tworzyć w tym momencie kampanii opartej np na mediach społecznościowych. Potrzebowaliśmy szybkiej i czystej w formie akcji, czytelnej dla potencjalnego klienta. Przeanalizowaliśmy wspólnie problem i postawiliśmy na najbardziej tradycyjny sposób dotarcia do odbiorców i tu nieoceniona okazała się dobra drukarnia.

Razem z właścicielem zdecydowaliśmy się na baner, ulotki i wizytówki, wszystko we wspólnej szacie graficznej, która nawiązywała do charakteru sklepu i jego oferty. Byłam zaskoczona szybkością realizacji oraz jakością obsługi. W drukarni doradzono nam format,a także kompleksowo przedstawiono materiały z których można było wybrać najlepiej przedstawiający naszą reklamę. Efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania, drukarnia spisała się na medal, wszystko przebiegło na najwyższym poziomie i bardzo profesjonalnie. Mój zleceniodawca także był wyraźnie zadowolony, jego niewielki sklepik przypomniał o sobie potencjalnym klientom i właśnie taka forma reklamy okazała się w tym przypadku strzałem w dziesiątkę. Myślę, że z usług drukarni będę korzystać częściej.

Komentarze
Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Biznes

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Jaki dioptromierz wybrać?

Dioptromierze Obecnie sprzęt optyczny jest niezwykle nowoczesny oraz także spełnia oczekiw…