Planując kampanię reklamową zazwyczaj miałam do czynienia z prośbą klienta, aby opierała się ona przede wszystkim na internetowym przekazie, przyzwyczaiłam się już do tego i wydawało mi się, że praca z ulotkami i plakatami to już przeżytek. Ostatnio jednak spotkało mnie coś zupełnie odmiennego i ciekawego,  reklamę na rynku lokalnym zlecił mi niewielki sklep, który borykał się z problemem coraz mniejszego zainteresowania swoich klientów. Nie było najmniejszego sensu tworzyć w tym momencie kampanii opartej np na mediach społecznościowych. Potrzebowaliśmy szybkiej i czystej w formie akcji, czytelnej dla potencjalnego klienta. Przeanalizowaliśmy wspólnie problem i postawiliśmy na najbardziej tradycyjny sposób dotarcia do odbiorców i tu nieoceniona okazała się dobra drukarnia.

Razem z właścicielem zdecydowaliśmy się na baner, ulotki i wizytówki, wszystko we wspólnej szacie graficznej, która nawiązywała do charakteru sklepu i jego oferty. Byłam zaskoczona szybkością realizacji oraz jakością obsługi. W drukarni doradzono nam format,a także kompleksowo przedstawiono materiały z których można było wybrać najlepiej przedstawiający naszą reklamę. Efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania, drukarnia spisała się na medal, wszystko przebiegło na najwyższym poziomie i bardzo profesjonalnie. Mój zleceniodawca także był wyraźnie zadowolony, jego niewielki sklepik przypomniał o sobie potencjalnym klientom i właśnie taka forma reklamy okazała się w tym przypadku strzałem w dziesiątkę. Myślę, że z usług drukarni będę korzystać częściej.

Komentarze
Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Biznes

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Jak wpływ pandemii COVID-19 zmienił branżę wypożyczania sprzętu budowlanego?

Pandemia COVID-19 znacząco wpłynęła na wiele sektorów gospodarki, w tym na branżę wypożycz…