
Twój zakład medyczny powinien mieć możliwość korzystania z marketingu medycznego. Oczywiście zapewne wiesz o zakazie reklamowania lekarzy, aptek czy usług medycznych, ale z drugiej strony mamy możliwość chociażby zaprezentowania naszej oferty poprzez strony www. Nie mogą jednak one spełniać roli typowo reklamowej, czyli zachęcać bezpośrednio do skorzystania z usług. Daje nam jednak możliwość zaprezentowania szeregu informacji o naszej działalności, samym gabinecie czy specjalizacji z danymi kontaktowymi.
Jeżeli chodzi o strony internetowe i treści tam zamieszczane, najlepiej zlecić to agencji interaktywnej, która zaoferuje nam nie tylko opracowanie kampanii marketingowej ale też wdrożenie tych rozwiązań. Warto również wesprzeć to działalnością w mediach społecznościowych, dzięki którym można sprawić, że o naszej działalności lub o samym gabinecie medycznym będzie głośno. Jest więc mnóstwo powodów dla jakich marketing medyczny jest czymś co wartym uwagi. Jeśli więc chcesz działać zgodnie z prawem, a jednocześnie móc skutecznie wypromować swoją działalność, warto zgłosić się do odpowiedniej agencji interaktywnej.